close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה ומדוע משתלם לעשות את זה בארה"ב

מערכת שורשיז ניסן, תשפד25/04/2024

השקעות בנכסים בארה"ב משתלמות פי כמה מאשר בכל מקום אחר בעולם, כולל ישראל. לכן, מי שרוצה באמת להרוויח נכון לו להשקיע בחיפוש בית למכירה מעבר לים

תגיות:
צילום: freepik

ההשקעה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לעשות עם הכסף שלנו, היא לרכוש דירה. להבדיל ממניות, אגרות חוב, מט"ח או השקעות אחרות, דירה מאפשרת לנו ליהנות מפירות ההשקעה, הן בטווח הקצר והן בטווח הרחוק.

כשאנחנו בוחרים להשקיע את הכסף שלנו ברכישת דירה, אנחנו משיגים בכך שלושה דברים עיקריים:
ראשית, יש לנו נכס ביד. משהו ממשי, פיזי, שאנחנו יכולים להשתמש בו. גם אם נבחר לא להשתמש בדירה לצורכי השקעה ובוודאי אם נמצא את עצמנו בסיטואציה בה אנחנו צריכים להשתמש בדירה לצורך מגורים, יש לנו משהו אמיתי שיכול לשרת אותנו.

שנית, דירה היא השקעה לטווח ארוך

צילום: freepik
ויכולה תמיד לשרת אותנו. אנחנו יכולים להחזיק בה לאורך שנים וליהנות מדמי השכירות שלה ואנחנו יכולים להחליט אחרי זמן מה למכור אותה ולרכוש דירה אחרת להשקעה במקומה. אחד היתרונות הבולטים של רכישת דירה להשקעה, זו העובדה שתמיד יהיה לה שוק ותמיד יהיו אנשים שירצו לשכור אותה מאיתנו.

שלישית, ביום מן הימים נוכל להוריש את הדירה לילדינו, למגורים או להשקעה.

אחרי כל זה, השאלה היא איפה כדאי לקנות דירה להשקעה. בסופו של דבר, ברצוננו להשקיע את הכסף שלנו במקום אנחנו יכולים לייצר תשואה משמעותית. כלומר, להחזיר את ההשקעה, לשלם את כל מה שנדרש במסגרת החזקת הדירה ולייצר רווח מדמי השכירות שישמש כמקור הכנסה או יאפשר לנו לרכוש נכסים נוספים. הבחירה הטובה ביותר עבורנו, גם היום, היא השקעה בארה"ב.

מדוע משתלם להשקיע בארה"ב?
ישראלים רבים מוותרים המחפשים איפה כדאי לקנות דירה להשקעה למדו שעדיף לוותר על השוק המקומי ובוחרים לחפש בתים למכירה בארה"ב. יש לכך מספר הסברים:
הסבר ראשון, השוק האמריקאי הוא הרבה יותר גדול מהשוק הישראלי ויש בו יותר אפשרויות השקעה.

הסבר שני, התשואה בשוק האמריקאי גבוהה פי כמה מהתשואה בשוק הישראלי.

הסבר שלישי, לא רק שיש היצע יותר גדול בשוק האמריקאי גם הביקוש הוא הרבה יותר משמעותי, מאחר ויש אוכלוסייה גדולה יותר ויותר אנשים ממדינות זרות מגיעים לארה"ב בכוונה להשתקע בה.

הסבר רביעי, מבחינה בירוקרטית קל יותר לרכוש בית בארה"ב ולהחזיק בו מאשר בישראל.

יש הטוענים שיהיה נכון יותר לישראלים להשקיע בשוק המקומי בגלל שהם חיים כאן וזה הרבה יותר נוח להשקיע בנכס קרוב מאשר בנכס מעבר לים. אך אם נעזרים באנשים הנכונים, הרי שהתשובה לשאלה איפה כדאי לקנות דירה להשקעה הופכת מאוד ברורה. אותם אנשים בהם נעזרים יכולים להפוך את ההשקעה מעבר לים לקלה ונוחה בכל אספקט.

בסיכומו של דבר, השקעות בנכסים בארה"ב משתלמות פי כמה מאשר בכל מקום אחר בעולם, כולל ישראל. לכן, מי שרוצה באמת להרוויח נכון לו להשקיע בחיפוש בית למכירה מעבר לים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה